DARMOWA WYSYŁKA DO EUROPY | MAGAZYN EUROPEJSKI | DOSTAWA 3-6 DNI
Kaabo Mantis® Sklep internetowy | Modliszka 8 | Darmowa dostawa

Zasady dostawy

1. Wstęp

1.1 W niniejszej polityce określamy szczegóły dotyczące metod dostawy, okresów i opłat, które mają zastosowanie do zamówień na nasze produkty składanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Magazyn Cel Czas i koszt wysyłki
Magazyn UE Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Republika Cypryjska, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Malta, Niderlandy, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja , Słowenia, Hiszpania i Szwecja 4-10 dni
Darmowej dostawy
Magazyn w Wielkiej Brytanii Anglia, Szkocja, Walia i Irlandia Północna. 4-10 dni + 8% opłaty za wysyłkę
Magazyn USA Wszystkie stany i miasta kontynentalne 4-10 dni
Darmowej dostawy
Australia i Azja Południowo-Wschodnia Wszystkie kraje i miasta 4-10 dni
Darmowej dostawy
* Śledź swoje zamówienie na www.17track.net z otrzymanym kodem śledzenia.

1.2 Niniejsza polityka nie tworzy prawnie egzekwowalnych praw i obowiązków; raczej nasza zwyczajowa praktyka w odniesieniu do dostawy produktów jest wskazana w niniejszej polityce.

2. Darmowa dostawa!

2.1 W przypadku wszystkich zamówień oferujemy bezpłatną dostawę standardową lub ekspresową na wszystkie adresy w kontynentalnej części UE, wszystkie adresy w USA i Kanadzie. Od czasu Brexitu dostawy w Wielkiej Brytanii są obciążane dodatkowymi opłatami za dostawę.

2.2 Wszystkie inne zamówienia będą podlegać opłatom za dostawę, jak wyszczególniono w sekcji 5.

3. Ograniczenia geograficzne

3.1 Zazwyczaj dostarczamy produkty do następujących krajów i terytoriów: Wielka Brytania, Unia Europejska, Stany Zjednoczone Ameryki, Kanada, Rosja. Z wyjątkiem krajów wyspiarskich.

3.2 Od czasu do czasu możemy zgodzić się na dostarczanie produktów do innych krajów i terytoriów.

4. Metody i terminy dostawy

4.1 Metody, których używamy do dostarczania naszych produktów, oraz okresy, w których dostawa jest zwykle realizowana, są następujące:

(a) jeśli Twój adres dostawy znajduje się na terenie Wielkiej Brytanii, będziesz mógł wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy okres dostawy produktów tą metodą wynosi 5-10 dni roboczych, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej ;

(b) jeśli Twój adres dostawy znajduje się na kontynencie Unii Europejskiej, będziesz mógł wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy okres dostawy produktów tą metodą wynosi 5-10 dni roboczych, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej ;

(c) jeśli Twój adres dostawy znajduje się na kontynencie Stanów Zjednoczonych Ameryki, będziesz mógł wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy okres dostawy produktów tą metodą wynosi 5-10 dni roboczych, chyba że wyraźnie stwierdzono inaczej;

(d) jeśli Twój adres dostawy znajduje się na kontynencie Australii, będziesz mógł wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy okres dostawy produktów tą metodą wynosi 5-10 dni roboczych, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej;

(e) jeśli Twój adres dostawy znajduje się na kontynencie rosyjskim, będziesz mógł wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy okres dostawy produktów tą metodą wynosi 10-20 dni roboczych, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.

4.2 Jeśli złożysz zamówienie do godziny 1:1 GMT/BST w dzień roboczy, te okresy rozpoczynają się od zakończenia pracy w tym dniu; jeśli złożysz zamówienie po godzinie XNUMX:XNUMX GMT/BST w dzień roboczy lub w dzień wolny od pracy, okresy te rozpoczynają się od zakończenia pracy następnego dnia roboczego.

4.3 Terminy dostawy określone w niniejszym punkcie 4 są jedynie orientacyjne i chociaż dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu terminową dostawę, nie gwarantujemy dostawy przed końcem określonego okresu.

4.4 Przed wysłaniem produktu możemy przeprowadzić kontrole pod kątem oszustw, które mogą opóźnić dostawę. Jeśli dostawa może zostać opóźniona w wyniku kontroli pod kątem oszustw, powiadomimy Cię o tym.

5. Opłaty za dostawę

5.1 Koszty dostawy są zawarte w każdej cenie na naszej stronie internetowej ze względu na naszą politykę bezpłatnej wysyłki. Bezpłatna wysyłka dotyczy wszystkich zamówień, niezależnie od ceny, bez możliwości poniesienia przez kupującego dodatkowych lub nieoczekiwanych kosztów. Od czasu Brexitu dostawy w Wielkiej Brytanii są obciążane dodatkowymi opłatami za dostawę.

5.2 Nasze koszty dostawy są następujące:

(a) w przypadku standardowej metody dostawy koszty dostawy wyniosą 0,00 EUR;

(b) w przypadku ekspresowej metody dostawy koszty dostawy wyniosą 0,00 €.

6. Śledzenie dostawy

6.1 Śledzenie dostawy jest dostępne w odniesieniu do wszystkich zamówień na nasze produkty.

6.2 Aby śledzić dostawę, wprowadź numer zamówienia (podany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia) na stronie naszego dostawcy usług dostawy tutaj: https://www.17track.net/.

7. Odbiór i podpis

7.1 Wszystkie dostawy muszą być odbierane osobiście pod adresem dostawy i muszą być opatrzone podpisem.

7.2 Nasz dostawca usług dostawy powiadomi Cię z wyprzedzeniem o próbie zrealizowania dostawy wymagającej podpisu.

8. Dostawy dodatkowe

8.1 Jeśli pierwsza próba dostawy nie powiedzie się, nasz dostawca usług dostawy podejmie co najmniej jeszcze jedną próbę dostarczenia produktów z zamówienia.

9. Kolekcja

9.1 Jeśli Twoje produkty pozostaną niedostarczone, mimo że nasz dostawca usług dostawczych podejmie co najmniej 1 dodatkową próbę ich dostarczenia, dostawca usług dostawy zostawi pod Twoim adresem wizytówkę z instrukcjami, w jaki sposób możesz odebrać swoje produkty, w tym terminem odbioru.

10. Problemy z dostawą

10.1 Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z dostawą, prosimy o kontakt za pomocą danych kontaktowych, które publikujemy na naszej stronie internetowej lub w inny sposób powiadomimy Cię.

10.2 Jeśli nasz dostawca usług dostawy nie jest w stanie dostarczyć Twoich produktów, a taka awaria wynika z Twojej winy, a Ty nie odbierzesz swoich produktów od naszego dostawcy usług dostawy w odpowiednim terminie, możemy uzgodnić zorganizowanie ponownej dostawy produktów ; zastrzegamy sobie jednak prawo do obciążenia Państwa faktycznymi kosztami ponownej dostawy (nawet jeśli początkowa dostawa była bezpłatna).

10.3 Orientacyjna lista sytuacji, w których niedostarczenie będzie z Twojej winy, znajduje się poniżej:

(a) podałeś zły lub brakujący adres/numer telefonu do dostawy;

(b) w podanym adresie do doręczeń jest błąd;

(c) adres do doręczeń nie jest racjonalnie dostępny;

d) adres do doręczeń nie jest bezpiecznie dostępny;

e) jeżeli odbiór osobisty nie jest wymagany, nie ma łatwych i bezpiecznych sposobów pozostawienia produktów pod adresem dostawy i nie ma osoby, która mogłaby odebrać dostawę; lub

(f) jeśli wymagany jest odbiór osobisty, pod adresem nie ma osoby, która mogłaby odebrać przesyłkę i złożyć podpis.

Kaabo Mantis® Sklep internetowy | Modliszka 8 | Darmowa dostawa
logo
Porównaj przedmioty
  • Razem (0)
Porównaj
0
Koszyk