Zasady dostawy
1. Wstęp
1.1 W niniejszej polityce określamy szczegóły dotyczące metod dostawy, okresów i opłat, które mają zastosowanie do zamówień na nasze produkty składanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Magazyn | Cel | Czas i koszt wysyłki |
---|---|---|
Magazyn UE | Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Republika Cypryjska, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Malta, Niderlandy, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja , Słowenia, Hiszpania i Szwecja | 4-10 dni Darmowa dostawa |
Magazyn w Wielkiej Brytanii | Anglia, Szkocja, Walia i Irlandia Północna. | 4-10 dni + 8% opłaty za wysyłkę |
Magazyn USA | Wszystkie stany i miasta kontynentalne | 4-10 dni Darmowa dostawa |
Australia i Azja Południowo-Wschodnia | Wszystkie kraje i miasta | 4-10 dni Darmowa dostawa |
* Śledź swoje zamówienie na www.17track.net z otrzymanym ślademking kod. |
1.2 Niniejsza polityka nie tworzy prawnie egzekwowalnych praw i obowiązków; raczej nasza zwyczajowa praktyka w odniesieniu do dostawy produktów jest wskazana w niniejszej polityce.
2. Darmowa dostawa!
2.1 W przypadku wszystkich zamówień oferujemy bezpłatną dostawę standardową lub ekspresową na wszystkie adresy w kontynentalnej części UE, wszystkie adresy w USA i Kanadzie. Od czasu Brexitu dostawy w Wielkiej Brytanii są obciążane dodatkowymi opłatami za dostawę.
2.2 Wszystkie inne zamówienia będą podlegać opłatom za dostawę, jak wyszczególniono w sekcji 5.
3. Ograniczenia geograficzne
3.1 Zazwyczaj będziemy w stanie dostarczyć do następujących krajów i terytoriów: Zjednoczone Królestwo, Polska, Stany Zjednoczone Ameryki, Kanada, Rosja. Z wyjątkiem krajów wyspiarskich.
3.2 Od czasu do czasu możemy zgodzić się na dostarczanie produktów do innych krajów i terytoriów.
4. Metody i terminy dostawy
4.1 Metody, których używamy do dostarczania naszych produktów, oraz okresy, w których dostawa jest zwykle realizowana, są następujące:
(a) jeśli adres dostawy znajduje się na terytorium Zjednoczonego Królestwa, będziesz mógł wybrać lub skorzystać wyłącznie z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy czas dostawy produktów tą metodą wynosi 5–10 dni roboczych.king dni, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej;
(b) jeśli Twój adres dostawy znajduje się na terenie Polski, będziesz mógł wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy termin dostawy produktów tą metodą to 5-10 dni roboczychking dni, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej;
(c) jeśli Twój adres dostawy znajduje się na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki, będziesz mógł wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy termin dostawy produktów tą metodą to 5-10 dni roboczychking dni, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej;
(d) jeśli Twój adres dostawy znajduje się na kontynencie australijskim, będziesz mógł wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy czas dostawy produktów tą metodą to 5-10 dni roboczychking dni, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej;
(e) jeśli Twój adres dostawy znajduje się w Rosji kontynentalnej, będziesz mógł wybrać lub skorzystać tylko z naszej wstępnie wybranej metody wysyłki, a typowy termin dostawy produktów tą metodą to 10-20 dni roboczychking dni, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
4.2 Jeśli złożysz zamówienie do godziny 1:XNUMX GMT/BST w dniu roboczymking dnia, okresy te biegną od zamknięcia dnia roboczego w tym dniu; jeśli złożysz zamówienie po godzinie 1:XNUMX GMT/BST w dniu roboczymking dzień lub w dzień wolny od pracyking dnia, okresy te biegną od zamknięcia dnia roboczego następnego dnia roboczegoking dzień.
4.3 Terminy dostawy określone w niniejszym punkcie 4 są jedynie orientacyjne i chociaż dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu terminową dostawę, nie gwarantujemy dostawy przed końcem określonego okresu.
4.4 Przed wysłaniem produktu możemy przeprowadzić kontrole pod kątem oszustw, które mogą opóźnić dostawę. Jeśli dostawa może zostać opóźniona w wyniku kontroli pod kątem oszustw, powiadomimy Cię o tym.
5. Opłaty za dostawę
5.1 Koszty dostawy są zawarte w każdej cenie na naszej stronie internetowej ze względu na naszą politykę bezpłatnej wysyłki. Bezpłatna wysyłka dotyczy wszystkich zamówień, niezależnie od ceny, bez możliwości poniesienia przez kupującego dodatkowych lub nieoczekiwanych kosztów. Od czasu Brexitu dostawy w Wielkiej Brytanii są obciążane dodatkowymi opłatami za dostawę.
5.2 Nasze koszty dostawy są następujące:
(a) w przypadku standardowej metody dostawy koszty dostawy wyniosą 0,00 EUR;
(b) w przypadku ekspresowej metody dostawy koszty dostawy wyniosą 0,00 €.
6. Trasa dostawyking
6.1 Trasa dostawyking jest dostępna dla wszystkich zamówień na nasze produkty.
6.2 Aby śledzić dostawę, wprowadź numer zamówienia (podany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia) na stronie naszego dostawcy usług dostawy tutaj: https://www.17track.net/.
7. Odbiór i podpis
7.1 Wszystkie dostawy muszą być odbierane osobiście pod adresem dostawy i muszą być opatrzone podpisem.
7.2 Nasz dostawca usług dostawy powiadomi Cię z wyprzedzeniem o próbie zrealizowania dostawy wymagającej podpisu.
8. Dostawy dodatkowe
8.1 Jeśli pierwsza próba dostawy nie powiedzie się, nasz dostawca usług dostawy podejmie co najmniej jeszcze jedną próbę dostarczenia produktów z zamówienia.
9. Kolekcja
9.1 Jeśli Twoje produkty nie zostaną dostarczone pomimo naszego dostawcy usług dostawy making jeszcze co najmniej 1 próbę ich doręczenia, dostawca usługi dostawy pozostawi pod Twoim adresem kartkę z instrukcją, w jaki sposób możesz odebrać swoje produkty, w tym termin odbioru.
10. Problemy z dostawą
10.1 Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z dostawą, prosimy o kontakt za pomocą danych kontaktowych, które publikujemy na naszej stronie internetowej lub w inny sposób powiadomimy Cię.
10.2 Jeśli nasz dostawca usług dostawy nie jest w stanie dostarczyć Twoich produktów, a taka awaria wynika z Twojej winy, a Ty nie odbierzesz swoich produktów od naszego dostawcy usług dostawy w odpowiednim terminie, możemy uzgodnić zorganizowanie ponownej dostawy produktów ; zastrzegamy sobie jednak prawo do obciążenia Państwa faktycznymi kosztami ponownej dostawy (nawet jeśli początkowa dostawa była bezpłatna).
10.3 Orientacyjna lista sytuacji, w których niedostarczenie będzie z Twojej winy, znajduje się poniżej:
(a) podałeś zły lub brakujący adres/numer telefonu do dostawy;
(b) w podanym adresie do doręczeń jest błąd;
(c) adres do doręczeń nie jest racjonalnie dostępny;
d) adres do doręczeń nie jest bezpiecznie dostępny;
e) jeżeli odbiór osobisty nie jest wymagany, nie ma łatwych i bezpiecznych sposobów pozostawienia produktów pod adresem dostawy i nie ma osoby, która mogłaby odebrać dostawę; lub
(f) jeśli wymagany jest odbiór osobisty, pod adresem nie ma osoby, która mogłaby odebrać przesyłkę i złożyć podpis.